Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1999
reklamowo - promocyjnych, mają charakter jedynie informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego regulaminu.
( 7
1. Regulamin loterii promocyjnej jest dostępny w Biurach Obsługi Abonentów oraz zostanie przesłany pocztą do wszystkich Abonentów wraz z ankietą, której wypełnienie jest jednym z warunków uprawniających do wzięcia udziału w losowaniu.
2. Wypełniając ankietę Abonent potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego treść bez zastrzeżeń.

II. UCZESTNICY LOTERII I JEJ PRZEBIEG
( 8
1. Uczestnikami loterii mogą byś pełnoletnie osoby fizyczne, będące abonentami ORGANIZATORA, które korzystają z pakietu Basic oraz według stanu na dzień 20 kwietnia 1999 r. nie będą posiadały zaległości finansowych
reklamowo - promocyjnych, mają charakter jedynie informacyjny. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego regulaminu.<br>( 7<br>1. Regulamin loterii promocyjnej jest dostępny w Biurach Obsługi Abonentów oraz zostanie przesłany pocztą do wszystkich Abonentów wraz z ankietą, której wypełnienie jest jednym z warunków uprawniających do wzięcia udziału w losowaniu.<br>2. Wypełniając ankietę Abonent potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego treść bez zastrzeżeń.<br><br>&lt;tit&gt;II. UCZESTNICY LOTERII I JEJ PRZEBIEG&lt;/&gt;<br>( 8<br>1. Uczestnikami loterii mogą byś pełnoletnie osoby fizyczne, będące abonentami ORGANIZATORA, które korzystają z pakietu Basic oraz według stanu na dzień 20 kwietnia 1999 r. nie będą posiadały zaległości finansowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego