Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wyborach (albo jeszcze później). Teraz pozostają już tylko drobne kroki albo dreptanie w miejscu. Do wyboru.

Paweł Tarnowski



ZYSKI, STRATY, NOTOWANIA



Ruch w powietrzu

To był rok tanich linii lotniczych. Od stycznia Air Polonia przewiozła ponad 400 tys. pasażerów, Wizz Air 300 tys., SkyEurope od czerwca br. 85 tys. i Air Berlin ponad 13 tys. Z kolei German Wings (nie podaje liczby pasażerów) miał 88 tys. rezerwacji. Ekspansja tanich linii na tyle zaniepokoiła PLL LOT, że w lutym 2005 r. chce otworzyć własną tanią linię Polishwings. W Polsce już niedługo mają też lądować samoloty irlandzkiej firmy Ryanair, wielkiego potentata na tym
wyborach (albo jeszcze później). Teraz pozostają już tylko drobne kroki albo dreptanie w miejscu. Do wyboru. <br><br>&lt;au&gt;Paweł Tarnowski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;ZYSKI, STRATY, NOTOWANIA&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Ruch w powietrzu&lt;/&gt;<br><br>To był rok tanich linii lotniczych. Od stycznia Air Polonia przewiozła ponad 400 tys. pasażerów, Wizz Air 300 tys., SkyEurope od czerwca br. 85 tys. i Air Berlin ponad 13 tys. Z kolei German Wings (nie podaje liczby pasażerów) miał 88 tys. rezerwacji. Ekspansja tanich linii na tyle zaniepokoiła PLL LOT, że w lutym 2005 r. chce otworzyć własną tanią linię Polishwings. W Polsce już niedługo mają też lądować samoloty irlandzkiej firmy Ryanair, wielkiego potentata na tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego