Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, miłości, szkole
Rok powstania: 2001
niech ci będzie.
No, mógłbym się ewentualnie o to założyć.
Nie będę się z tobą zakładać.
No, no to nie ma sprawy. Dlaczego piosenkarze nie śpiewają do głośników, tylko do mikrofonu?
No i...? Ładny ? Gdyby też bym mu dała. Takie kupiłam też Markowi.
Nie, nie wierzę, nie modlę się i...
Ale ładne to jest, nie?


Ile za to dałaś?
Dwanaście. Srebrne.
Możesz mi kupić.
Ale ty będziesz miała takie mniejsze, nie?
...te moje paluszki, to wiesz...
Ten jest niezły!
Fajną ma koszulkę, nie?
Nie, fajnie to jest zbudowany, nie? Asia, co ty na to? Jak ci się podoba didżej , czy jak tam
niech ci będzie.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No, mógłbym się ewentualnie o to założyć.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Nie będę się z tobą zakładać.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No, no to nie ma sprawy. &lt;pause&gt; &lt;overlap&gt;Dlaczego piosenkarze&lt;/&gt; nie śpiewają do głośników, &lt;overlap&gt;tylko do mikrofonu?&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;No i...?&lt;/&gt; &lt;overlap&gt;Ładny &lt;gap&gt;?&lt;/&gt; Gdyby &lt;gap&gt; też bym mu dała. Takie kupiłam też Markowi.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;&lt;overlap&gt;Nie, nie wierzę, nie modlę się&lt;/&gt; i...&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;&lt;gap&gt;&lt;/&gt; Ale ładne to jest, nie? &lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;&lt;overlap&gt;&lt;gap&gt;&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;gap&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ile za to dałaś?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Dwanaście. Srebrne.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Możesz mi kupić.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Ale ty będziesz miała takie mniejsze, nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;gap&gt;...te moje paluszki, to wiesz...&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Ten jest niezły!&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Fajną ma koszulkę, nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Nie, fajnie to jest zbudowany, nie? Asia, co ty na to? Jak ci się podoba didżej &lt;gap&gt;, czy jak tam
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego