Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
Analiza ruchu pasażersko-towarowego w Świnoujściu wskazuje na pojawienie się tendencji spadkowej w ruchu ogółem. Powodem są głównie problemy ze zdolnością przewozową naszych promów. Po prostu, aby obsłużyć klientów do południowej Skanii, brakuje nam dodatkowego promu.
- Jaka jest przyczyna tego stanu?
- W naszej ocenie to konflikt interesów z Polską Żeglugą Bałtycką. Od 7 lat nie możemy z tą spółką znaleźć wspólnej formuły współpracy, której celem byłaby optymalizacja efektów prowadzonej działalności. Nie twierdzę, że prowadzimy wojnę promową. Nie dopracowaliśmy się jednak rozwiązań, które pozwoliłyby na zwiększenie zdolności przewozowej, przy jednoczesnym uzgodnieniu rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.
- Kto ma przerwać ten taniec
Analiza ruchu pasażersko-towarowego w Świnoujściu wskazuje na pojawienie się tendencji spadkowej w ruchu ogółem. Powodem są głównie problemy ze zdolnością przewozową naszych promów. Po prostu, aby obsłużyć klientów do południowej Skanii, brakuje nam dodatkowego promu.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Jaka jest przyczyna tego stanu?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- W naszej ocenie to konflikt interesów z Polską Żeglugą Bałtycką. Od 7 lat nie możemy z tą spółką znaleźć wspólnej formuły współpracy, której celem byłaby optymalizacja efektów prowadzonej działalności. Nie twierdzę, że prowadzimy wojnę promową. Nie dopracowaliśmy się jednak rozwiązań, które pozwoliłyby na zwiększenie zdolności przewozowej, przy jednoczesnym uzgodnieniu rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Kto ma przerwać ten taniec
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego