Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
armator liniowy. W 1980 r. 170 statków, obecnie 7. Z grupy spółek żeglugowych PLO ostały się tylko POL-Levant i Euroafrica (44 proc. udziałów PLO). Upadły POL-Atlantic, POL-America, POL-Asia, POL-Container.
Polska Żegluga Morska - armator trampowy, w 1980 r. 126 statków, obecnie 98.
Armatorzy promowi - Polska Żegluga Bałtycka (5 promów, 6 statków towarowych) i Unity Line (spółka PŻM i Euroafriki).
Armatorzy związani z rybołówstwem dalekomorskim - łącznie dysponują flotą 27 trawlerów - przetwórni Dalmor - 8, Gryf - 10, Odra - 9. W 1976 r. miały ich 139.
Wiele wskazuje na to, że PŻM stoczy się po równi pochyłej podobnie jak PLO, że
armator liniowy. W 1980 r. 170 statków, obecnie 7. Z grupy spółek żeglugowych PLO ostały się tylko POL-Levant i Euroafrica (44 proc. udziałów PLO). Upadły POL-Atlantic, POL-America, POL-Asia, POL-Container.<br>Polska Żegluga Morska - armator trampowy, w 1980 r. 126 statków, obecnie 98.<br>Armatorzy promowi - Polska Żegluga Bałtycka (5 promów, 6 statków towarowych) i Unity Line (spółka PŻM i Euroafriki).<br>Armatorzy związani z rybołówstwem dalekomorskim - łącznie dysponują flotą 27 trawlerów - przetwórni Dalmor - 8, Gryf - 10, Odra - 9. W 1976 r. miały ich 139.<br>Wiele wskazuje na to, że PŻM stoczy się po równi pochyłej podobnie jak PLO, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego