Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
renowację Domu Bożego; ani za dużo ani za mało, reporterzy widzą banknot z bliska, to jest 50 marek.

WKRÓTCE po pogrzebie kampania zostaje wznowiona, znika przywiązany kirem plakat z uśmiechniętym Köpplerem, pojawia się plakat ze skupionym Biedenkopfem i bardziej niż uprzednio eksponowany jest drugi, o innej niż przedtem wymowie, slogan CDU: "Z podwójną energią dla Północnej Nadrenii-Westfalii". Gdy przy okazji krótkiej rozmowy pytam Helmuta Schmidta co sądzi o nowym kandydacie chadecji, kanclerz odpowiada lapidarnie: - To człowiek bardzo inteligentny. Ale inteligencja nie oznacza od razu mądrości.

W istocie, taktyka wyborcza CDU polegała raczej na dezawuowaniu rządu niż prezentowaniu własnej koncepcji. Biedenkopf
renowację Domu Bożego; ani za dużo ani za mało, reporterzy widzą banknot z bliska, to jest 50 marek.<br><br>WKRÓTCE po pogrzebie kampania zostaje wznowiona, znika przywiązany kirem plakat z uśmiechniętym Köpplerem, pojawia się plakat ze skupionym Biedenkopfem i bardziej niż uprzednio eksponowany jest drugi, o innej niż przedtem wymowie, slogan CDU: "Z podwójną energią dla Północnej Nadrenii-Westfalii". Gdy przy okazji krótkiej rozmowy pytam Helmuta Schmidta co sądzi o nowym kandydacie chadecji, kanclerz odpowiada lapidarnie: - To człowiek bardzo inteligentny. Ale inteligencja nie oznacza od razu mądrości.<br><br>W istocie, taktyka wyborcza CDU polegała raczej na dezawuowaniu rządu niż prezentowaniu własnej koncepcji. Biedenkopf
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego