Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
internetowa Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA) dla dzieci odniosła gigantyczny sukces
Jak podał amerykański tygodnik "Newsweek", każdego miesiąca aż 30 tysięcy amerykańskich maluchów wystukuje paluszkami na klawiaturze adres www.cia.gov/cia/ciakids, aby dowiedzieć się, jak poznać szpiega, jak piesek Azorek może wykryć bombę oraz jak przebrać się za agenta. CIA oskarżane przez media o to, iż w ten perfidny sposób prowadzi nabór wśród nieletnich, odpowiada, że nie o to chodzi: "Chcemy uświadomić dzieciakom, że pracownicy Agencji to nie faceci w płaszczach przeciwdeszczowych, lecz poważni, wykształceni ludzie. Zależy nam na tym, aby złe legendy o CIA wreszcie przestały kursować" - bronią się
internetowa Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA) dla dzieci odniosła gigantyczny sukces<br>Jak podał amerykański tygodnik "Newsweek", każdego miesiąca aż 30 tysięcy amerykańskich maluchów wystukuje paluszkami na klawiaturze adres www.cia.gov/cia/ciakids, aby dowiedzieć się, jak poznać szpiega, jak piesek Azorek może wykryć bombę oraz jak przebrać się za agenta. CIA oskarżane przez media o to, iż w ten perfidny sposób prowadzi nabór wśród nieletnich, odpowiada, że nie o to chodzi: &lt;q&gt;&lt;transl&gt;"Chcemy uświadomić dzieciakom, że pracownicy Agencji to nie faceci w płaszczach przeciwdeszczowych, lecz poważni, wykształceni ludzie. Zależy nam na tym, aby złe legendy o CIA wreszcie przestały kursować"&lt;/&gt;&lt;/&gt; - bronią się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego