Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.
Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową elastycznością popytu. Celowe jest więc stosowanie rynkowej metody ustalania ceny zorientowanej na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi
o występujących różnicach w stawkach podatkowych; od 15% w Niemczech do 25% w Szwecji i Danii.<br>Przedsiębiorcy działający na rynkach krajów Unii Europejskiej muszą być oczywiście świadomi innych warunków działania w tych krajach i różnej skłonności nabywców do płacenia zróżnicowanych cen. Mogą oni bowiem charakteryzować się różną cenową elastycznością popytu. Celowe jest więc stosowanie rynkowej metody ustalania ceny zorientowanej na nabywców. Podtrzymywanie wysokiej ceny na rynku konkretnego kraju Unii Europejskiej może być możliwe dzięki odpowiedniej strategii markowej, podkreślającej ekskluzywność produktu i jego image oraz odpowiednie kształtowanie kanałów dystrybucji sprzyjających utrzymywaniu takiego właśnie obrazu firmy i jej produktów. Można także manewrować zmiennymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego