Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 32
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
w Europie i Stanach Zjednoczonych. Mimo że coraz więcej tytułów decyduje się umieszczać swoją zawartość (zazwyczaj za darmo) w sieci, nie zniechęca to czytelników do sięgania po płatne wydania drukowane. Wprost przeciwnie - Internet zwiększa zasięg i w wielu przypadkach przyczynia się do powiększenia grupy czytelników.
Z badań firmy konsultingowej Andersen Consulting, przeprowadzonych na zlecenie Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców (AAC), wynika, że w 2005 r. w Ameryce ok. 10 proc. obrotów na rynku księgarskim przypadnie na książki dystrybuowane drogą elektroniczną. Daje to sumę 2,3 mld dolarów, z których tylko 700 mln będzie wynikiem wyparcia książek papierowych. Pozostałe wpływy będą pochodzić z obszarów
w Europie i Stanach Zjednoczonych. Mimo że coraz więcej tytułów decyduje się umieszczać swoją zawartość (zazwyczaj za darmo) w sieci, nie zniechęca to czytelników do sięgania po płatne wydania drukowane. Wprost przeciwnie - Internet zwiększa zasięg i w wielu przypadkach przyczynia się do powiększenia grupy czytelników.<br>Z badań firmy konsultingowej Andersen Consulting, przeprowadzonych na zlecenie Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców (AAC), wynika, że w 2005 r. w Ameryce ok. 10 proc. obrotów na rynku księgarskim przypadnie na książki dystrybuowane drogą elektroniczną. Daje to sumę 2,3 mld dolarów, z których tylko 700 mln będzie wynikiem wyparcia książek papierowych. Pozostałe wpływy będą pochodzić z obszarów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego