Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
reklamę sportową ok. 5 mln DM, co stanowi 18% jej budżetu reklamowego. Firma ta finansuje działalność 2 klubów Bundesligi w RFN, których zawodnicy z kolei reklamują "Jagermeistra" nosząc na koszulkach emblemat jelenia - markę reklamowanego likieru. Taka reklama była jednym z czynników, który spowodował wzrost obrotów firmy do wysokości 308 mln DM. G. Mast i inni właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business.
Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są
reklamę sportową ok. 5 mln DM, co stanowi 18% jej budżetu reklamowego. Firma ta finansuje działalność 2 klubów Bundesligi w RFN, których zawodnicy z kolei reklamują "Jagermeistra" nosząc na koszulkach emblemat jelenia - markę reklamowanego likieru. Taka reklama była jednym z czynników, który spowodował wzrost obrotów firmy do wysokości 308 mln DM. G. Mast i inni właściciele firm nie muszą wcale być miłośnikami sportu. Prowadzą taką reklamę, gdyż sport - jak twierdzi wspomniany przedsiębiorca - jest najlepszym nośnikiem treści reklamowych. Liczy się tu przede wszystkim business. <br>Jak wykazało cytowane już badanie, segmentem rynku, do którego można skutecznie dotrzeć przy pomocy tego typu reklamy są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego