Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Wizerunek ma dać poczucie bezpieczeństwa, pewności, wysokiej jakości i zadowolenia. Nie powinien przypominać żółwia, który jest ogromny, ale przez to ślamazarny, powolny i bierny wobec potrzeb rynku".

Dwadzieścia grup kreatywnych

Zadanie stworzenia nowego wizerunku otrzymała firma doradcza CODES, której swą tożsamość zawdzięcza już wiele tuzów naszej gospodarki, choćby PKO BP, Daewoo Motor Polska, Stomil Olsztyn, Lasy Państwowe. Dwadzieścia grup kreatywnych przygotowało 3 tys. potencjalnych nazw, które zgodnie z zaleceniami miały uosabiać charakter PKN - jak wiadomo narodowy, naftowy i nowoczesny. W trakcie eliminacji wyłoniono 130 nazw i te poddano różnorakim badaniom. Oceniano zgodność z wizją koncernu, przeprowadzono badania lingwistyczne i skojarzeniowe, w
Wizerunek ma dać poczucie bezpieczeństwa, pewności, wysokiej jakości i zadowolenia. Nie powinien przypominać żółwia, który jest ogromny, ale przez to ślamazarny, powolny i bierny wobec potrzeb rynku".<br><br>&lt;tit&gt;Dwadzieścia grup kreatywnych&lt;/&gt;<br><br>Zadanie stworzenia nowego wizerunku otrzymała firma doradcza CODES, której swą tożsamość zawdzięcza już wiele tuzów naszej gospodarki, choćby PKO BP, Daewoo Motor Polska, Stomil Olsztyn, Lasy Państwowe. Dwadzieścia grup kreatywnych przygotowało 3 tys. potencjalnych nazw, które zgodnie z zaleceniami miały uosabiać charakter PKN - jak wiadomo narodowy, naftowy i nowoczesny. W trakcie eliminacji wyłoniono 130 nazw i te poddano różnorakim badaniom. Oceniano zgodność z wizją koncernu, przeprowadzono badania lingwistyczne i skojarzeniowe, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego