Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
detalicznych przypadających na 1000 mieszkańców, co oznacza, że rośnie wielkość powierzchni sprzedaży, większy stopień koncentracji w sferze sprzedaży detalicznej, większe znaczenie działań marketingowych prowadzonych przez firmy detaliczne.
Tę pierwszą prawidłowość obrazuje tabl. 55.
Z danych tabl. 55 wynika wyraźnie, że w krajach silniej rozwiniętych (Szwecja, Francja, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania, Dania) liczba sklepów przypadających na 1000 mieszkańców jest zdecydowanie niższa niż w państwach Unii Europejskiej o niższym poziomie rozwoju gospodarczego (Portugalia, Grecja, Hiszpania).
Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na
detalicznych przypadających na 1000 mieszkańców, co oznacza, że rośnie wielkość powierzchni sprzedaży, większy stopień koncentracji w sferze sprzedaży detalicznej, większe znaczenie działań marketingowych prowadzonych przez firmy detaliczne.<br>Tę pierwszą prawidłowość obrazuje tabl. 55.<br>Z danych tabl. 55 wynika wyraźnie, że w krajach silniej rozwiniętych (Szwecja, Francja, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania, Dania) liczba sklepów przypadających na 1000 mieszkańców jest zdecydowanie niższa niż w państwach Unii Europejskiej o niższym poziomie rozwoju gospodarczego (Portugalia, Grecja, Hiszpania).<br>Tendencja koncentracji jest nieodwracalna we wszystkich krajach. Jest ona szczególnie widoczna w branży spożywczej i bardziej charakterystyczna dla krajów północnoeuropejskich niż dla krajów basenu Morza Śródziemnego. Dowodem na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego