Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:
Z danych tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.

5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu

Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między
Europy Zachodniej, natomiast dla poszczególnych krajów wyglądało to następująco:<br>Z danych tych wynika, że są pewne marki, które powtarzają się na różnych rynkach, ale są też i takie, których popularność wiąże się z tym, iż producenci towarów nimi oznakowanych mają swe główne siedziby właśnie w tych krajach.<br><br>&lt;tit&gt;5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu&lt;/&gt;<br><br>Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu produktów sprzedawanych na tym rynku i ewentualne dostosowanie się do otoczenia. Pomocne są tu analizy pozycji przedsiębiorstwa i różnych jego produktów na rynku, o czym była mowa wcześniej. Podstawowe czynniki wpływające na dobór asortymentu to: strategia przedsiębiorstwa, powiązania między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego