Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
określają już w sposób jednoznaczny płci. Żadne krawaty, spódnice, garnitury, ogolone głowy i kolczyki, kobiety czy mężczyzny nie czynią. Modny staje się biseksualizm - jako preferencja człowieka, a nie płci. Przebieranki czynią życie może trudniejszym, ale za to bardziej interesującym.
Zbyszko Melosik pisze w swojej książce "Tożsamość, ciało i władza" (Wydawnictwo Edytor, Toruń 1996) o dzisiejszym mężczyźnie, który coraz rzadziej pasuje do takich męskich wzorów jak Rambo, zdobywca, mężczyzna sukcesu, czyli szorstki i niezależny kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na
określają już w sposób jednoznaczny płci. Żadne krawaty, spódnice, garnitury, ogolone głowy i kolczyki, kobiety czy mężczyzny nie czynią. Modny staje się biseksualizm - jako preferencja człowieka, a nie płci. Przebieranki czynią życie może trudniejszym, ale za to bardziej interesującym. <br>Zbyszko Melosik pisze w swojej książce "Tożsamość, ciało i władza" (Wydawnictwo Edytor, Toruń 1996) o dzisiejszym mężczyźnie, który coraz rzadziej pasuje do takich męskich wzorów jak Rambo, zdobywca, mężczyzna sukcesu, czyli szorstki i niezależny kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego