Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny charakter, wiadomość interpretowana jest w odniesieniu do subiektywnych doświadczeń odbiorcy i poddawana ocenie. W trakcie trzeciej ekspozycji obraz desygnatu dekodowany w trakcie ekspozycji drugiej ulega utrwaleniu i reinterpretacji w odniesieniu do ewentualnie podjętych działań oraz ocenie o określonym stopniu trwałości.
Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wiąże się z uwzględnieniem procesu zmiany postawy odbiorcy wobec desygnatów wiadomości oraz nadawcy, w trakcie kolejnych ekspozycji komunikatu.
W kontekście psychologicznych prawidłowości regulujących odbiór informacji do omawianych cech należy dołączyć następujące:
1,
bierność komunikacyjną odbiorcy przekazu;
2,
możliwość przerwania odbioru i interpretacji komunikatu przez adresata w każdym
cech komunikatu. W trakcie drugiej efektywnej ekspozycji przetwarzanie osiąga pełny charakter, wiadomość interpretowana jest w odniesieniu do subiektywnych doświadczeń odbiorcy i poddawana ocenie. W trakcie trzeciej ekspozycji obraz desygnatu dekodowany w trakcie ekspozycji drugiej ulega utrwaleniu i reinterpretacji w odniesieniu do ewentualnie podjętych działań oraz ocenie o określonym stopniu trwałości. <br>Efektywna konstrukcja przekazu reklamowego wiąże się z uwzględnieniem procesu zmiany postawy odbiorcy wobec desygnatów wiadomości oraz nadawcy, w trakcie kolejnych ekspozycji komunikatu. <br>W kontekście psychologicznych prawidłowości regulujących odbiór informacji do omawianych cech należy dołączyć następujące: <br>1, <br>bierność komunikacyjną odbiorcy przekazu; <br>2, <br>możliwość przerwania odbioru i interpretacji komunikatu przez adresata w każdym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego