Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zaczęli używać określenia "pokolenie Frugo".
Wszystko to już jednak przeszłość. Choć Frugo nie znikło z półek, mało który młody człowiek sięga dziś po butelki z "mocno owocową" zawartością. Co się stało?
Zdaniem Jerzego Nowotarskiego, producent Frugo zaczął popełniać szkolne błędy marketingowe. Najpoważniejszym było wprowadzenie nowych odmian tzw. funkcjonalnych z przydomkiem Ego, m.in. w wersjach energetyzującej i uspokajającej. Były to zupełnie nowe produkty z wyższej półki, skierowane do innej niż dotychczasowa grupy odbiorców. Zdezorientowało to klientów, zamieszanie wykorzystała konkurencja i marka zaczęła popadać w rynkowy niebyt.
- Każda moda przemija, więc i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało
zaczęli używać określenia "pokolenie Frugo". <br>Wszystko to już jednak przeszłość. Choć Frugo nie znikło z półek, mało który młody człowiek sięga dziś po butelki z "mocno owocową" zawartością. Co się stało? <br>Zdaniem Jerzego Nowotarskiego, producent Frugo zaczął popełniać szkolne błędy marketingowe. Najpoważniejszym było wprowadzenie nowych odmian tzw. funkcjonalnych z przydomkiem Ego, m.in. w wersjach energetyzującej i uspokajającej. Były to zupełnie nowe produkty z wyższej półki, skierowane do innej niż dotychczasowa grupy odbiorców. Zdezorientowało to klientów, zamieszanie wykorzystała konkurencja i marka zaczęła popadać w rynkowy niebyt. <br>- Każda moda przemija, więc i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego