MPR - progresywny, <br>MOE - degresywny, <br>MNW - największej wiarygodności, <br>MDY - dynamiczny.<br><hi>Poziom 11</> - OPT - metody optymalizacji doboru modeli:<br>OPT1 - jednokryterialna, <br>OPT2 - wielokryterialna, <br>OPT3 - Pareto, <br>OPT4 - gradientowa, <br>OPT5 - bezgradientowa, <br>OPT6 - dualna, <br>OPT7 - hierarchiczna, <br>OPT8 - dendrytowa.<br><br>Jak widać z powyższego zestawienia wszystkie poziomy zawierają pełny zestaw komponentów niezbędnych do monitorowania niezawodności samochodów. <br><br><tit>2 MODUŁY FUNKCJI CIĄGŁYCH DO MONITOROWANIA W KMNST</><br>Monitorowanie i prognozowanie w KMNST odbywa się z zastosowaniem bogatego zestawu funkcji ciągłych, ostrych i rozmytych. <br>W dużym skrócie pokażemy te funkcje. Pełny opis jest zawarty w pracy [13 i 14]. Moduł ten jest oznaczony jako PAMP (Pakiet Algorytmów Monitorowania i Prognozowania). Moduł PAMP zawiera