Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2000
kosztów.


Obowiązujące prawo stawia otwartym funduszom emerytalnym bardzo wysokie wymagania, także finansowe. Odnosi się to również do Powszechnych Towarzystw Emerytalnych, czyli do spółek, które nimi zarządzają. Tylko najpoważniejsze firmy były w stanie podołać tym wymaganiom. Dodatkowo na straży prawa i interesów ubezpieczonych stoi też specjalna państwowa instytucja - Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi. Można się do niej odwołać we wszystkich przypadkach naruszenia prawa przez fundusz.

Jak to będzie wyglądać w praktyce?
16 lutego 1999 r. rozpoczęła się wielka kampania reklamowa, w której biorą udział wszystkie fundusze emerytalne. W efekcie Twoja skrzynka pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet
kosztów.<br>&lt;gap&gt;<br><br>Obowiązujące prawo stawia otwartym funduszom emerytalnym bardzo wysokie wymagania, także finansowe. Odnosi się to również do Powszechnych Towarzystw Emerytalnych, czyli do spółek, które nimi zarządzają. Tylko najpoważniejsze firmy były w stanie podołać tym wymaganiom. Dodatkowo na straży prawa i interesów ubezpieczonych stoi też specjalna państwowa instytucja - Urząd Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi. Można się do niej odwołać we wszystkich przypadkach naruszenia prawa przez fundusz.<br><br>&lt;tit&gt;Jak to będzie wyglądać w praktyce?&lt;/&gt;<br>16 lutego 1999 r. rozpoczęła się wielka kampania reklamowa, w której biorą udział wszystkie fundusze emerytalne. W efekcie Twoja skrzynka pocztowa będzie pełna kolorowych prospektów i materiałów informacyjnych przekonujących do zalet
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego