Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
koncernami.
Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych
koncernami.<br>Dokładniejsze cechy tej strategii to: koncentrowanie się na wybranej specjalizacji, która jest wykorzystywana w skali globalnej, unikanie bezpośredniej konfrontacji z gigantami działającymi w skali globalnej i osiągającymi duże udziały rynkowe, wykorzystywanie możliwości dostarczania komplementarnych produktów w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego