Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
1999 roku planowana jest wymiana torowiska, które aktualnie znajduje się w opłakanym stanie. Tramwaje w wielu miejscach jadą z minimalną prędkością 10 kilometrów na godzinę. Po remoncie wagony komunikacji miejskiej pojadą nowym tunelem.

- W związku z tym musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie wiaduktu. Przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 Czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.

Zarząd Dróg Miejskich jest cały czas technicznie przygotowany do oddania wiaduktu w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Jan Sklorz, dyrektor ZDM chce za wszelką cenę uniknąć oddania inwestycji na chwilę
1999 roku planowana jest wymiana torowiska, które aktualnie znajduje się w opłakanym stanie. Tramwaje w wielu miejscach jadą z minimalną prędkością 10 kilometrów na godzinę. Po remoncie wagony komunikacji miejskiej pojadą nowym tunelem.<br><br>- W związku z tym musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie wiaduktu. Przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 Czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.<br><br>Zarząd Dróg Miejskich jest cały czas technicznie przygotowany do oddania wiaduktu w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Jan Sklorz, dyrektor ZDM chce za wszelką cenę uniknąć oddania inwestycji na chwilę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego