Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
stanie tysiąc billboardów zachęcających do spędzenia u nas weekendu za jedyne 200 euro (w tym przelot i pobyt w hotelu).

O tym, że taka prężna, silna instytucja potrafi wypromować cały kraj, przekonuje przykład Hiszpanii. Pod koniec lat 80. utworzono tam narodową organizację Turespana podlegającą ministerstwu przemysłu i turystyki. To jej Hiszpania zawdzięcza turystyczny boom. Wydatki na promocję zwracają się z nawiązką. W ubiegłym roku Turespana wydała na promocję kraju blisko 250 mln euro, ale bilans końcowy jest imponujący: tylko od zagranicznych turystów Hiszpanom udało się wyciągnąć 40 mld euro, czyli 10 razy więcej niż Polakom. I choć trudno nam się porównywać
stanie tysiąc billboardów zachęcających do spędzenia u nas weekendu za jedyne 200 euro (w tym przelot i pobyt w hotelu). <br><br>O tym, że taka prężna, silna instytucja potrafi wypromować cały kraj, przekonuje przykład Hiszpanii. Pod koniec lat 80. utworzono tam narodową organizację Turespana podlegającą ministerstwu przemysłu i turystyki. To jej Hiszpania zawdzięcza turystyczny boom. Wydatki na promocję zwracają się z nawiązką. W ubiegłym roku Turespana wydała na promocję kraju blisko 250 mln euro, ale bilans końcowy jest imponujący: tylko od zagranicznych turystów Hiszpanom udało się wyciągnąć 40 mld euro, czyli 10 razy więcej niż Polakom. I choć trudno nam się porównywać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego