Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.
Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.
W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.
W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost
sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.<br>Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w Niemczech mimo otwierania nowych hipermarketów we wschodnich landach.<br>W Wielkiej Brytanii zbliżona forma superstores także znajduje się w fazie stagnacji.<br>W Hiszpanii nastąpił w ostatnim czasie szybki wzrost liczby hipermarketów dzięki korzystnym uregulowaniom prawnym stymulującym ich wzrost
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego