Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
to miejsce, gdzie Zło łatwo dochodzi do władzy (Phantom Lord, Seek & Destroy, No Remorse), gdzie Przemoc jest na porządku dziennym (Metal Militia, Jump In The Fire), Zagłada za rogiem (The Four Horsemen, Pulling Teeth na gitarę basową), a Wyzwolenie (drobna koncesja na rzecz kalifornijskiego hedonizmu) przynosi tylko głośna muzyka (Whiplash, Hit The Lights) i szybki samochód (Motorbreath).
Kompozycje (w większości autorstwa Hetfielda, Ulricha i Mustaine'a w rozmaitych konfiguracjach) nie dorównują późniejszym arcydziełom z albumów Master Of Puppets czy Metallica. Thrash metal zaprezentowany w 51 minutach Kill 'Ero AlI stawiał dopiero pierwsze kroki, ale były to kroki wyraźne. Jak przystało na debiutancką
to miejsce, gdzie Zło łatwo dochodzi do władzy (Phantom Lord, Seek &amp; Destroy, No Remorse), gdzie Przemoc jest na porządku dziennym (Metal Militia, Jump In The Fire), Zagłada za rogiem (The Four Horsemen, Pulling Teeth na gitarę basową), a Wyzwolenie (drobna koncesja na rzecz kalifornijskiego hedonizmu) przynosi tylko głośna muzyka (Whiplash, Hit The Lights) i szybki samochód (Motorbreath).<br>Kompozycje (w większości autorstwa Hetfielda, Ulricha i Mustaine'a w rozmaitych konfiguracjach) nie dorównują późniejszym arcydziełom z albumów Master Of Puppets czy Metallica. Thrash metal zaprezentowany w 51 minutach Kill 'Ero AlI stawiał dopiero pierwsze kroki, ale były to kroki wyraźne. Jak przystało na debiutancką
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego