Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 06.05
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zespół wciąż cieszy się uznaniem krytyki. Na pewno nie jest to muzyka dla tych, którym podoba się wyłącznie "czad" i "wykop", aczkolwiek warto czasami posłuchać czegoś, co wymaga odrobiny wrażliwości.

Mirosław Pęczak

NA VIDEO / DVD



Wczesny Weir

Zrealizowane w latach 70. pierwsze filmy wybitnego Australijczyka, od ćwierć wieku zadomowionego w Hollywood, nie są zaliczane do arcydzieł, jak chociażby późniejsze "Piknik pod wiszącą skałą" czy "Stowarzyszenie umarłych poetów", niemniej pozwalają prześledzić upodobania i estetyczne wybory na wczesnym etapie jego twórczości. W debiutanckim horrorze "Samochody, które pożarły miasteczko Paryż", można dostrzec naiwną alegorię zagłady cywilizacji przemysłowej uginającej się pod własnym ciężarem. Temat podejmowany
zespół wciąż cieszy się uznaniem krytyki. Na pewno nie jest to muzyka dla tych, którym podoba się wyłącznie "czad" i "wykop", aczkolwiek warto czasami posłuchać czegoś, co wymaga odrobiny wrażliwości. <br><br>&lt;au&gt;Mirosław Pęczak&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;NA VIDEO / DVD&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wczesny Weir&lt;/&gt;<br><br>Zrealizowane w latach 70. pierwsze filmy wybitnego Australijczyka, od ćwierć wieku zadomowionego w Hollywood, nie są zaliczane do arcydzieł, jak chociażby późniejsze "Piknik pod wiszącą skałą" czy "Stowarzyszenie umarłych poetów", niemniej pozwalają prześledzić upodobania i estetyczne wybory na wczesnym etapie jego twórczości. W debiutanckim horrorze "Samochody, które pożarły miasteczko Paryż", można dostrzec naiwną alegorię zagłady cywilizacji przemysłowej uginającej się pod własnym ciężarem. Temat podejmowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego