Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 2000
kreatywności w rozwiązywaniu problemów pojawiających się podczas pracy nad projektem.
( Uwrażliwienie uczestników na rozpoznawanie potrzeb partnerów w negocjacjach projektowych oraz jasne i klarowne komunikowanie własnych oczekiwań.
( Wskazanie znaczenia potrzeby budowania partnerskich relacji z klientami.
( Doskonalenie metod asertywnego komunikowania i porozumiewania się w zespole, w ramach organizacji oraz z klientami zewnętrznymi.
( Inspiracja do ustawicznego doskonalenia się w zakresie metod zarządzania projektami w oparciu u koncepcję uczącej się jednostki.
( Opracowanie modelu analizy konkretnego przedsięwzięcia w organizacji zamawiającej szkolenie.
Dla kogo:
Szkolenie adresowane jest do menedżerów projektów i kierowników zespołów, osób nadzorujących realizację projektów uraz dla jednostek zaangażowanych w procesy restrukturyzacji i transformacji organizacji
kreatywności w rozwiązywaniu problemów pojawiających się podczas pracy nad projektem. <br>( Uwrażliwienie uczestników na rozpoznawanie potrzeb partnerów w negocjacjach projektowych oraz jasne i klarowne komunikowanie własnych oczekiwań.<br>( Wskazanie znaczenia potrzeby budowania partnerskich relacji z klientami.<br>( Doskonalenie metod asertywnego komunikowania i porozumiewania się w zespole, w ramach organizacji oraz z klientami zewnętrznymi.<br>( Inspiracja do ustawicznego doskonalenia się w zakresie metod zarządzania projektami w oparciu u koncepcję uczącej się jednostki. <br>( Opracowanie modelu analizy konkretnego przedsięwzięcia w organizacji zamawiającej szkolenie.<br>Dla kogo:<br>Szkolenie adresowane jest do menedżerów projektów i kierowników zespołów, osób nadzorujących realizację projektów uraz dla jednostek zaangażowanych w procesy restrukturyzacji i transformacji organizacji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego