Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
W ciągu pięciu lat wydało na ten cel ponad 3 mld funtów. Dodatkowo pieniądze w podtrzymywanie Rovera pompował rząd brytyjski, budząc tym coraz większe niezadowolenie Brukseli. Pod koniec, jak policzyli skrupulatni Niemcy, utrzymywanie Rovera kosztowało 2 mln funtów dziennie. Wtedy powiedzieli dość. Podjęli decyzję: co można, trzeba sprzedać, resztę zlikwidować.

Interes za 10 funtów

Najbardziej dochodowe produkujące Land Rovery zakłady Solihull wraz ze słynną marką za 3 mld dol. kupił Ford. Zakład Cowley, przygotowujący się do produkcji nowego Mini, Niemcy postanowili zatrzymać. Pozostał wielki zakład Longbridge, z którym nie wiadomo było, co robić. Niemcy postanowili wszystko zlikwidować. Oznaczało to zwolnienie 6
W ciągu pięciu lat wydało na ten cel ponad 3 mld funtów. Dodatkowo pieniądze w podtrzymywanie Rovera pompował rząd brytyjski, budząc tym coraz większe niezadowolenie Brukseli. Pod koniec, jak policzyli skrupulatni Niemcy, utrzymywanie Rovera kosztowało 2 mln funtów dziennie. Wtedy powiedzieli dość. Podjęli decyzję: co można, trzeba sprzedać, resztę zlikwidować.<br><br>&lt;tit&gt;Interes za 10 funtów&lt;/&gt;<br><br>Najbardziej dochodowe produkujące Land Rovery zakłady Solihull wraz ze słynną marką za 3 mld dol. kupił Ford. Zakład Cowley, przygotowujący się do produkcji nowego Mini, Niemcy postanowili zatrzymać. Pozostał wielki zakład Longbridge, z którym nie wiadomo było, co robić. Niemcy postanowili wszystko zlikwidować. Oznaczało to zwolnienie 6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego