Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z intencjami nadawcy przekazu, albo też wytworzeniem określonych postaw oraz opinii, co jest uwarunkowane szeregiem czynników pośredniczących. Za nadrzędne uważane są sposoby doboru treści tworzących wiadomość, ich odniesienie do systemu wartości odbiorcy, zdolność przekazu do budzenia emocji u odbiorcy, zaś wiarygodność źródła przekazu uwarunkowana jest przez cechy fizyczne oraz społeczne. Istotna jest ocena

stopnia atrakcyjności nadawcy dla odbiorcy oraz ocena stosunku nadawcy do treści wiadomości odbieranych przez odbiorcę. Ważne jest również określenie kolejności prezentacji argumentów tworzących wiadomość, jak i kolejność nadawania poszczególnych wiadomości, stopień rozbieżności między postawami nadawcy i odbiorcy do desygnatów wiadomości w początkowym etapie komunikacji, a także płeć, samoocena
z intencjami nadawcy przekazu, albo też wytworzeniem określonych postaw oraz opinii, co jest uwarunkowane szeregiem czynników pośredniczących. Za nadrzędne uważane są sposoby doboru treści tworzących wiadomość, ich odniesienie do systemu wartości odbiorcy, zdolność przekazu do budzenia emocji u odbiorcy, zaś wiarygodność źródła przekazu uwarunkowana jest przez cechy fizyczne oraz społeczne. Istotna jest ocena<br>&lt;page nr=111&gt;<br>stopnia atrakcyjności nadawcy dla odbiorcy oraz ocena stosunku nadawcy do treści wiadomości odbieranych przez odbiorcę. Ważne jest również określenie kolejności prezentacji argumentów tworzących wiadomość, jak i kolejność nadawania poszczególnych wiadomości, stopień rozbieżności między postawami nadawcy i odbiorcy do desygnatów wiadomości w początkowym etapie komunikacji, a także płeć, samoocena
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego