Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
auta są trzema najlepszymi w swojej klasie, niezależnie od miejsca zajętego w teście. Kupna żadnego z nich nie będziemy żałować. Dojrzałość konstrukcji i jakość wykonania jeszcze kilka lat temu były nie do osiągnięcia, nawet w autach klas wyższych.



25 METRÓW LUKSUSU


KONFRONTACJA

Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500

Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie
auta są trzema najlepszymi w swojej klasie, niezależnie od miejsca zajętego w teście. Kupna żadnego z nich nie będziemy żałować. Dojrzałość konstrukcji i jakość wykonania jeszcze kilka lat temu były nie do osiągnięcia, nawet w autach klas wyższych.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;gap&gt;&lt;tit&gt;25 METRÓW LUKSUSU&lt;/tit&gt;<br><br><br>&lt;tit&gt;KONFRONTACJA&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;tit1&gt;Audi A8 4.2 quattro/Cadillac Seville STS/Jaguar XJ8/BMW 740i/Mercedes S 500&lt;/tit1&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Na świecie jest sprzedawanych ok. 200 000 luksusowych limuzyn rocznie. Mimo że to niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu milionów aut niższych klas, konkurencja w tym segmencie rynku jest spora. Koncerny liczą nie tyle na zysk, ile na prestiż. Porównujemy czołówkę aut dostępnych w Europie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego