Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Jest to dla mnie możliwość przekroczenia słowa, a więc wykreowania sytuacji przedsłownej, która jest w nas" - tak o istocie teatru Scena Plastyczna KUL mówi jego twórca, reżyser, scenograf i malarz w jednej osobie - Leszek Mądzik. I taki jest jego teatr - plastyczny, wizyjny, pozawerbalny i szalenie emocjonalny. Włącznie z najnowszym spektaklem "Kir", który rozgrywa się w niemal zupełnej ciemności, stanowiącej tło dla obrazów budowanych światłem (dla artysty to bohater dramatu), muzyką (Jan A. P. Kaczmarek) i ruchem (aktorzy).
W teatrze Leszka Mądzika wciąż fascynuje to, że nie ma tradycyjnego podziału na scenę i widownię (rolę rampy pełni ciemność), że we wspólnej przestrzeni
Jest to dla mnie możliwość przekroczenia słowa, a więc wykreowania sytuacji przedsłownej, która jest w nas" - tak o istocie teatru Scena Plastyczna KUL mówi jego twórca, reżyser, scenograf i malarz w jednej osobie - Leszek Mądzik. I taki jest jego teatr - plastyczny, wizyjny, pozawerbalny i szalenie emocjonalny. Włącznie z najnowszym spektaklem "Kir", który rozgrywa się w niemal zupełnej ciemności, stanowiącej tło dla obrazów budowanych światłem (dla artysty to bohater dramatu), muzyką (Jan A. P. Kaczmarek) i ruchem (aktorzy). <br>W teatrze Leszka Mądzika wciąż fascynuje to, że nie ma tradycyjnego podziału na scenę i widownię (rolę rampy pełni ciemność), że we wspólnej przestrzeni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego