Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Handlową podczas 47 sesji tej organizacji w Paryżu 2 grudnia 1986r. Uwzględniono też wytyczne prezydium MIH z 22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.
Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:
- Kodeksem badań marketingowych,
- Kodeksem promocji sprzedaży,
- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,
- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.
Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z
Handlową podczas 47 sesji tej organizacji w Paryżu 2 grudnia 1986r. Uwzględniono też wytyczne prezydium MIH z 22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.<br>Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:<br>- Kodeksem badań marketingowych,<br>- Kodeksem promocji sprzedaży,<br>- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,<br>- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.<br>Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego