Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w tym zakresie mogą tracić klientów na rzecz sklepów w krajach, w których czas otwarcia może być dłuższy.

5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych

Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania
Jak widać, występują jeszcze dość duże zróżnicowania w ustawowych przepisach dotyczących czasu działania punktów sprzedaży detalicznej. Ma to znaczenie na terenach przygranicznych, gdzie detaliści z krajów o większych ograniczeniach w tym zakresie mogą tracić klientów na rzecz sklepów w krajach, w których czas otwarcia może być dłuższy.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych&lt;/&gt;<br><br>Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego