Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 23.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
Dróg i Mostów, zamiast stawiać kosztowne tymczasowe przeprawy, do momentu wybudowania nowego wiaduktu ruch w Alejach odbywać się będzie południową nitką estakady. W przyszłym tygodniu rozpocznie się przetarg na firmę, która wzmocni istniejącą konstrukcję. - Do 6 lutego wyłonimy wykonawcę, do 13 lutego podpiszemy z nim umowę - zapowiada prezydent Warszawy Wojciech Kozak. - Przewidujemy, że prace potrwają pięć tygodni i w połowie marca uda się nam przywrócić ruch w Alejach. - Są dwie możliwości wzmocnienia wiaduktu: położenie drewnianych bali, bądź stalowych płyt - mówi dyrektor Zarządu Dróg Miejskich Tomasz Szawłowski. - Zastosowanie drewnianych bali podniesie poziom jezdni i trzeba będzie poprawić nasypy. Natomiast w przypadku stalowych
Dróg i Mostów, zamiast stawiać kosztowne tymczasowe przeprawy, do momentu wybudowania nowego wiaduktu ruch w Alejach odbywać się będzie południową nitką estakady. W przyszłym tygodniu rozpocznie się przetarg na firmę, która wzmocni istniejącą konstrukcję. - Do 6 lutego wyłonimy wykonawcę, do 13 lutego podpiszemy z nim umowę - zapowiada prezydent Warszawy Wojciech Kozak. - Przewidujemy, że prace potrwają pięć tygodni i w połowie marca uda się nam przywrócić ruch w Alejach. - Są dwie możliwości wzmocnienia wiaduktu: położenie drewnianych bali, bądź stalowych płyt - mówi dyrektor Zarządu Dróg Miejskich Tomasz Szawłowski. - Zastosowanie drewnianych bali podniesie poziom jezdni i trzeba będzie poprawić nasypy. Natomiast w przypadku stalowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego