Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 29
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
Alternatywy 3

Wyjazd z Zakopanego innymi trasami niż zakopianka to pomysł jednej z krakowskich agencji reklamowych. Ucieczka przed korkami na ciasne i kręte drogi o często fatalnej nawierzchni ma ułatwić szybkie wydostanie się spod Tatr. Jednak nie wszyscy są z tego pomysłu zadowoleni.
- Szukaliśmy drogi, która umożliwiłaby szybszy dojazd do Krakowa - tłumaczy swój pomysł Dariusz Goc, prezes Agencji Reklamowej Bussines Advertising Managment. - Może nieco dłuższej, ale umożliwiającej jazdę zamiast stania w kilometrowych korkach. W niedzielę, jadąc jedną z naszych alternatywnych tras, byłem w Krakowie o 2,5 godz. szybciej niż znajomi, którzy jechali zakopianką!
Zdaniem szefa agencji BAM, akcja, której patronują
Alternatywy 3&lt;/tit&gt;<br><br>Wyjazd z Zakopanego innymi trasami niż zakopianka to pomysł jednej z krakowskich agencji reklamowych. Ucieczka przed korkami na ciasne i kręte drogi o często fatalnej nawierzchni ma ułatwić szybkie wydostanie się spod Tatr. Jednak nie wszyscy są z tego pomysłu zadowoleni.<br>- Szukaliśmy drogi, która umożliwiłaby szybszy dojazd do Krakowa - tłumaczy swój pomysł Dariusz Goc, prezes Agencji Reklamowej Bussines Advertising Managment. - Może nieco dłuższej, ale umożliwiającej jazdę zamiast stania w kilometrowych korkach. W niedzielę, jadąc jedną z naszych alternatywnych tras, byłem w Krakowie o 2,5 godz. szybciej niż znajomi, którzy jechali zakopianką!<br>Zdaniem szefa agencji BAM, akcja, której patronują
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego