Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
istotnym powodem zastrzeżeń handlowców była jedna z antywalentynkowych pocztówek - widniało na niej karykaturalne oblicze i napis: "Onanisto! Czy wręczyłeś już sobie kartkę walentynkową?".
- Handlowcy byli zgorszeni, ale młodzieży kartki z onanistą bardzo się podobały. Podczas antywalentynkowych happeningów były rozchwytywane - mówi z dumą Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu spółki Krynica Zdrój SA, producenta napoju Frugo, zadowolony, że już podczas pierwszej akcji udało się z grupą docelową złapać kontakt. To dobrze rokuje na przyszłość. Radykalna Inicjatywa Frugo jest bowiem kampanią promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo.
To polska marka-legenda. Stworzona w
istotnym powodem zastrzeżeń handlowców była jedna z antywalentynkowych pocztówek - widniało na niej karykaturalne oblicze i napis: "Onanisto! Czy wręczyłeś już sobie kartkę walentynkową?". <br>- Handlowcy byli zgorszeni, ale młodzieży kartki z onanistą bardzo się podobały. Podczas antywalentynkowych happeningów były rozchwytywane - mówi z dumą Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu spółki Krynica Zdrój SA, producenta napoju Frugo, zadowolony, że już podczas pierwszej akcji udało się z grupą docelową złapać kontakt. To dobrze rokuje na przyszłość. Radykalna Inicjatywa Frugo jest bowiem kampanią promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo. <br>To polska marka-legenda. Stworzona w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego