Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
miejsce "dl miłośników latynoskich rytmów i tequilli (największy wybór w mieście)". Do jedzeni "burritos i inne przekąski". Wystrój "bazuje na ognisto-paprykowej czerwieni". Atmosfera "otwartości", także "dzięki przeszklonym ścianom wychodzącym na zewnątrz loku". Do spotkań "typowo zabawowych". Muzyka puszczana przez didżej oraz na żywo, "szefowie są muzykalni i sami grają". "Kursy tańca (salsy)". Polecana tym, którzy "chcą się dobrze pobawić i posłuchać dobrej latynoskiej muzyki". Najlepiej "wybrać się tam wieczorem ze znajomymi". "Mnóstwo ludzi", "nawet w tygodniu", dzięki temu "można spotkać dużo znajomych". Rozbieżne oceny dotyczące komfortu: "potwornie niewygodne meble", "wygodne miejsca siedzące, skórzane kanapy". "Klimatyzacja nie przerabia dymu papierosowego", ale "przychodzą
miejsce "dl miłośników latynoskich rytmów i tequilli (największy wybór w mieście)". Do jedzeni "burritos i inne przekąski". Wystrój "bazuje na ognisto-paprykowej czerwieni". Atmosfera "otwartości", także "dzięki przeszklonym ścianom wychodzącym na zewnątrz loku". Do spotkań "typowo zabawowych". Muzyka puszczana przez didżej oraz na żywo, "szefowie są muzykalni i sami grają". "Kursy tańca (salsy)". Polecana tym, którzy "chcą się dobrze pobawić i posłuchać dobrej latynoskiej muzyki". Najlepiej "wybrać się tam wieczorem ze znajomymi". "Mnóstwo ludzi", "nawet w tygodniu", dzięki temu "można spotkać dużo znajomych". Rozbieżne oceny dotyczące komfortu: "potwornie niewygodne meble", "wygodne miejsca siedzące, skórzane kanapy". "Klimatyzacja nie przerabia dymu papierosowego", ale "przychodzą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego