Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 10/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
plastikowych separatorów pojawiłyby się linie ciągłe. Za pozostawieniem wydzielonych pasów (byłyby one dostępne dla autobusów MPK, PKS, linii prywatnych, busów osobowych i taksówek) przemawiają doświadczenia ostatnich tygodni funkcjonowania takiej organizacji ruchu, wprowadzonej na czas modernizacji mostu Dębnickiego. Jak wynika z badań, wykonanych na zlecenie MPK, czas przejazdu autobusu od ronda Matecznego do Kleparza wynosi od 16 do 19 minut, podczas gdy przed zamknięciem mostu Dębnickiego - od 20 do 25 minut (nie brano pod uwagę sytuacji, w której ulice były totalnie zakorkowane); dochodziło nawet do sytuacji, gdy trzeba było zmniejszać prędkość autobusu, bo jeździły za szybko w stosunku do rozkładu jazdy. W
plastikowych separatorów pojawiłyby się linie ciągłe. Za pozostawieniem wydzielonych pasów (byłyby one dostępne dla autobusów MPK, PKS, linii prywatnych, busów osobowych i taksówek) przemawiają doświadczenia ostatnich tygodni funkcjonowania takiej organizacji ruchu, wprowadzonej na czas modernizacji mostu Dębnickiego. Jak wynika z badań, wykonanych na zlecenie MPK, czas przejazdu autobusu od ronda Matecznego do Kleparza wynosi od 16 do 19 minut, podczas gdy przed zamknięciem mostu Dębnickiego - od 20 do 25 minut (nie brano pod uwagę sytuacji, w której ulice były totalnie zakorkowane); dochodziło nawet do sytuacji, gdy trzeba było zmniejszać prędkość autobusu, bo jeździły za szybko w stosunku do rozkładu jazdy. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego