Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
Po okresie złej prasy, jaką miał słynny Zepter, zmienił on strategię: zaczął otwierać sklepy, uruchomił biuro podróży, upodobniając się nieco do zwykłej firmy handlowej. Również polska sieć sprzedaży bezpośredniej IDEA 25 zaczęła niektóre swe produkty (serii Clinic Way) sprzedawać w aptekach. Ale Amway chyba na to nie pójdzie, tak jak McDonald's nie zacznie otwierać wytwornych restauracji z kuchnią francuską - dla światowego lidera oznaczałoby to utratę tożsamości. Chiński przykład pokazał jednak, że i to jest możliwe, gdy chodzi o wielki rynek i o wielkie pieniądze. Prognostycy Amwaya zakładają, że w XXI wiek wejdą już w stu krajach, a "USA Today" wróży wręcz
Po okresie złej prasy, jaką miał słynny Zepter, zmienił on strategię: zaczął otwierać sklepy, uruchomił biuro podróży, upodobniając się nieco do zwykłej firmy handlowej. Również polska sieć sprzedaży bezpośredniej IDEA 25 zaczęła niektóre swe produkty (serii Clinic Way) sprzedawać w aptekach. Ale Amway chyba na to nie pójdzie, tak jak McDonald's nie zacznie otwierać wytwornych restauracji z kuchnią francuską - dla światowego lidera oznaczałoby to utratę tożsamości. Chiński przykład pokazał jednak, że i to jest możliwe, gdy chodzi o wielki rynek i o wielkie pieniądze. Prognostycy Amwaya zakładają, że w XXI wiek wejdą już w stu krajach, a "USA Today" wróży wręcz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego