Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
radio to także medium silnie działające na wyobraźnię odbiorcy. Zapis foniczny może być także niezwykle skuteczny umożliwiając uzyskiwanie bardzo dobrych efektów związanych z zapamiętywaniem wiadomości oraz wzbudzaniem zainteresowania komunikatami eksponowanymi w innych mediach.
Możliwości te prezentują (w stopniu, w jakim zapis foniczny przekłada się na stronę książki) reklamy firm: "IML", "Mobil 1", telefonu "Siemens S 11" oraz usług leasingowych. Reklama radiowa marki "IML" skomponowana przez Lecha Janerkę dzięki swej strukturze rytmicznej, a w szczególności charakterystycznej monotonii rytmu eliminuje naturalny i oczekiwany przez słuchacza rozwój głównego motywu utworu. Prowadzi to do powstania wrażenia niezbędnej konieczności powtarzania motywu tekstowego dla kontynuacji dalszego ciągu
radio to także medium silnie działające na wyobraźnię odbiorcy. Zapis foniczny może być także niezwykle skuteczny umożliwiając uzyskiwanie bardzo dobrych efektów związanych z zapamiętywaniem wiadomości oraz wzbudzaniem zainteresowania komunikatami eksponowanymi w innych mediach. <br>Możliwości te prezentują (w stopniu, w jakim zapis foniczny przekłada się na stronę książki) reklamy firm: "IML", "Mobil 1", telefonu "Siemens S 11" oraz usług leasingowych. Reklama radiowa marki "IML" skomponowana przez Lecha Janerkę dzięki swej strukturze rytmicznej, a w szczególności charakterystycznej monotonii rytmu eliminuje naturalny i oczekiwany przez słuchacza rozwój głównego motywu utworu. Prowadzi to do powstania wrażenia niezbędnej konieczności powtarzania motywu tekstowego dla kontynuacji dalszego ciągu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego