Typ tekstu: Książka
Tytuł: Wyjść z matni
Rok: 1994
leczą. Człowiek słucha albo nie, zostaje mu z tego nie za wiele, zresztą może nie umieć lub nie chcieć dopasować teoretycznych wiadomości do siebie samego.
Anka: Niewątpliwie masz rację. Właśnie dlatego konieczna jest druga część edukacji
- rozpoznawanie cech choroby alkoholowej u siebie.
Monika: Jak to się robi?
Anka: Weźmy objawy. Na oddziale, który znam najlepiej, pacjenci najpierw słuchają nagrań z charakterystyką poszczególnych objawów, a potem mają je wypisać, zdefiniować własnych językiem i podać przykłady, jak wyglądało to u nich. Taką pracę wykonuje się pisemnie, następnie odczytuje w grupie. Inni pacjenci, zachęcani przez terapeutę, dopytują się, uzupełniają, korygują to, co wydaje się im
leczą. Człowiek słucha albo nie, zostaje mu z tego nie za wiele, zresztą może nie umieć lub nie chcieć dopasować teoretycznych wiadomości do siebie samego.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Anka: Niewątpliwie masz rację. Właśnie dlatego konieczna jest druga część edukacji <br>- rozpoznawanie cech choroby alkoholowej u siebie.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Monika: Jak to się robi?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Anka: Weźmy objawy. Na oddziale, który znam najlepiej, pacjenci najpierw słuchają nagrań z charakterystyką poszczególnych objawów, a potem mają je wypisać, zdefiniować własnych językiem i podać przykłady, jak wyglądało to u nich. Taką pracę wykonuje się pisemnie, następnie odczytuje w grupie. Inni pacjenci, zachęcani przez terapeutę, dopytują się, uzupełniają, korygują to, co wydaje się im
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego