Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
bardziej "komfortowa". Oczywiście jest lepsza, bo mamy nowoczesną "Polonię". Musimy się jednak liczyć z wymianą "Kopernika". Z kolei "Śniadeckiego" za kilka lat czeka przebudowa. Stoimy więc przed dylematem, czy doprowadzić te statki do wymogów konwencji, czy zrezygnować z nich w zamian za coś. Stąd po raz kolejny powraca pomysł wycofania "Nieborowa" oraz "Kopernika" i włożenie w ten segment rynku jednego promu typu ro-pax (do przewozu samochodów).
- Ale porozumienie wydaje się dziś niemożliwe.
- Pomimo tego wydaje mi się, że jest to jedyne sensowne rozwiązanie. Z jednej strony podniesiemy standard serwisu, zoptymalizujemy obsługę tonażową. Natomiast PŻB uzyska możliwość zatrudnienia dwóch promów na
bardziej "komfortowa". Oczywiście jest lepsza, bo mamy nowoczesną "Polonię". Musimy się jednak liczyć z wymianą "Kopernika". Z kolei "Śniadeckiego" za kilka lat czeka przebudowa. Stoimy więc przed dylematem, czy doprowadzić te statki do wymogów konwencji, czy zrezygnować z nich w zamian za coś. Stąd po raz kolejny powraca pomysł wycofania "Nieborowa" oraz "Kopernika" i włożenie w ten segment rynku jednego promu typu ro-pax (do przewozu samochodów).&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Ale porozumienie wydaje się dziś niemożliwe.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Pomimo tego wydaje mi się, że jest to jedyne sensowne rozwiązanie. Z jednej strony podniesiemy standard serwisu, zoptymalizujemy obsługę tonażową. Natomiast PŻB uzyska możliwość zatrudnienia dwóch promów na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego