Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.
WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych, takich jak przyjmowanie i rejestracja wpłat składek czy obsługa i rejestracja wypłaconych odszkodowań i świadczeń. Niektóre firmy budują hurtownie danych, w których pewne informacje są przechowywane przez dłuższy okres. Rzeczywistość pokazuje, że większość informacji nie jest wykorzystywana do zarządzani relacjami z klientem.
Niemal każda firma posiada ogromne ilości danych o swoich klientach. Jest to, nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w
i utrzymnie jak największego udziału produktów danej firmy w portfelu produktow danej firmy w portfelu produktów ubezpieczeniowych klient.<br>WIEDZA ŹRÓDLEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ<br>Większość firm ubezpieczeniowych dysponuje rozbudowaną infrastrukturą informatyczną. Jest ona wykorzystywana do celów operacyjnych, takich jak przyjmowanie i rejestracja wpłat składek czy obsługa i rejestracja wypłaconych odszkodowań i świadczeń. Niektóre firmy budują hurtownie danych, w których pewne informacje są przechowywane przez dłuższy okres. Rzeczywistość pokazuje, że większość informacji nie jest wykorzystywana do zarządzani relacjami z klientem.<br>Niemal każda firma posiada ogromne ilości danych o swoich klientach. Jest to, nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego