Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane z właściwą jakością. UOKiK dąży do powstania niezależnego instytutu badawczego w naszym kraju, co jest szczególnie ważne w kontekście przygotowań Polski do członkostwa w UE. Niezbędne jest jednak stworzenie dl tej instytucji podstaw prawnych oraz niezależności finansowej, ponieważ od tego zależy,jak będą reprezentowane interesy konsumentów. Przedsiębiorcy oferujący dobrej jakości towary i usługi też powinni być zainteresowani powstaniem takiej instytucji w Polsce. Publikacja testów porównawczych stwarza producentom możliwość wzmocnienia zdolności konkurencyjnej na rynku, w szczególności międzynarodowym
na rzecz przejrzystości rynku, kreowanie właściwych wzorów konsumpcji - prozdrowotnych i proekologicznych, także poszerzenie kręgu konsumentów oświeconych - świadomie podejmujących decyzje handlowe oraz uwrażliwionych na kwestie związane z właściwą jakością. UOKiK dąży do powstania niezależnego instytutu badawczego w naszym kraju, co jest szczególnie ważne w kontekście przygotowań Polski do członkostwa w UE. Niezbędne jest jednak stworzenie dl tej instytucji podstaw prawnych oraz niezależności finansowej, ponieważ od tego zależy,jak będą reprezentowane interesy konsumentów. Przedsiębiorcy oferujący dobrej jakości towary i usługi też powinni być zainteresowani powstaniem takiej instytucji w Polsce. Publikacja testów porównawczych stwarza producentom możliwość wzmocnienia zdolności konkurencyjnej na rynku, w szczególności międzynarodowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego