Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Geograficzny
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1977
oraz utrzymywania przez rolników pewnych maszyn i urządzeń w obawie przed nieuzyskaniem we właściwym terminie usług kółek rolniczych. Wziąć trzeba także pod uwagę subiektywne kryteria segmentacji rynku odnoszące się do szczególnej sytuacji oraz do indywidualnego produktu. Tak np. inne czynniki determinować będą decyzje zakupu nawozów mineralnych, a inne materiałów budowlanych. Odmiennie rolnik będzie postępował przy zakupie tych produktów w sytuacji zrównoważonego rynku, a inaczej przy braku tej równowagi.
Po wyodrębnieniu makrosegmentów rynku w oparciu o kryteria geograficzne i organizacyjne (dwa pierwsze etapy segmentacji) należy przejść do trzeciego etapu segmentacji, opartego na indywidualnych cechach rolników lub ich gospodarstw (por. tab. 6). Tylko
oraz utrzymywania przez rolników pewnych maszyn i urządzeń w obawie przed nieuzyskaniem we właściwym terminie usług kółek rolniczych. Wziąć trzeba także pod uwagę subiektywne kryteria segmentacji rynku odnoszące się do szczególnej sytuacji oraz do indywidualnego produktu. Tak np. inne czynniki determinować będą decyzje zakupu nawozów mineralnych, a inne materiałów budowlanych. Odmiennie rolnik będzie postępował przy zakupie tych produktów w sytuacji zrównoważonego rynku, a inaczej przy braku tej równowagi. &lt;page nr=673&gt;<br>Po wyodrębnieniu makrosegmentów rynku w oparciu o kryteria geograficzne i organizacyjne (dwa pierwsze etapy segmentacji) należy przejść do trzeciego etapu segmentacji, opartego na indywidualnych cechach rolników lub ich gospodarstw (por. tab. 6). Tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego