Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
każdego działania zarządczego i wykonawczego. W organizacji na ogół występuje niezwykle złożona i uporządkowana sieć celów współzależnych oraz adekwatna do niej sieć działań. Występują w niej, w układach zrelatywizowanych cele nadrzędne i podrzędne, syntetyczne i cząstkowe, cele bezpośrednie i pośrednie (zadania), cele planowane i osiągnięte oraz wiele innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.
Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne. Sam proces zaspokajania potrzeby nie powinien być procesem (działaniem) dowolnym. Na ogół istnieje możliwość optymalizacji tego procesu. Stąd
każdego działania zarządczego i wykonawczego. W organizacji na ogół występuje niezwykle złożona i uporządkowana sieć celów współzależnych oraz adekwatna do niej sieć działań. Występują w niej, w układach zrelatywizowanych cele nadrzędne i podrzędne, syntetyczne i cząstkowe, cele bezpośrednie i pośrednie (zadania), cele planowane i osiągnięte oraz wiele innych typów celów. Ogólna, uniwersalna formuła celu każdego podmiotu (osoby lub organizacji) brzmi następująco: Określenie 2.2. Celem nazywa się zaspokojenie określonej potrzeby.<br>Zaspokajanie potrzeby jest procesem zamierzonych zdarzeń, w którym uczestniczą przedmioty sztuczne i naturalne. Sam proces zaspokajania potrzeby nie powinien być procesem (działaniem) dowolnym. Na ogół istnieje możliwość optymalizacji tego procesu. Stąd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego