Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.
- Kto ma przerwać ten taniec niemożności? Przecież w PŻB jest właściciel państwowy, a w Unity Line udziałowcy, w tym także państwowy.
- Moim zdaniem, wszystkie sznurki do ułożenia żeglugi promowej prowadzą do Ministerstwa Skarbu Państwa i czas, aby ktoś za nie pociągnął. Dwa podmioty państwowe PŻB i PŻM posiadają istotny wpływ na rozwój sytuacji w strukturach floty promowej. Nie wydaje mi się, aby Euroafrica Linie Żeglugowe, posiadająca udziały w projekcie Polonia oraz dwa własne promy, nie była w stanie rozsądnie odnieść się do propozycji rozwiązania problemów żeglugi promowej.
- Czy da się "poukładać" promy, gdy znacząca część
rozkładów rejsów, które odpowiadałyby oczekiwaniom klientów.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Kto ma przerwać ten taniec niemożności? Przecież w PŻB jest właściciel państwowy, a w Unity Line udziałowcy, w tym także państwowy.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;- Moim zdaniem, wszystkie sznurki do ułożenia żeglugi promowej prowadzą do Ministerstwa Skarbu Państwa i czas, aby ktoś za nie pociągnął. Dwa podmioty państwowe PŻB i PŻM posiadają istotny wpływ na rozwój sytuacji w strukturach floty promowej. Nie wydaje mi się, aby Euroafrica Linie Żeglugowe, posiadająca udziały w projekcie Polonia oraz dwa własne promy, nie była w stanie rozsądnie odnieść się do propozycji rozwiązania problemów żeglugi promowej.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;- Czy da się "poukładać" promy, gdy znacząca część
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego