Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
podpór stalową konstrukcję nośną zespala żelbetonowa płyta dolna, a na górze znajduje się podobna z jezdnią. Najlepiej wybrać się tam na wycieczkę i od spodu zobaczyć, jak wygląda nowy most. Jak dotąd wszystko przebiega sprawnie i dobrze, a konstrukcja zachowuje się rewelacyjnie, wykazując nawet nieco większą sztywność. Dr inż. Teresa Paczkowska z Politechniki Szczecińskiej, która wykonała projekt próbnego obciążenia nowego mostu, mówi o kolejnych szczegółach: - W ekstremalnej dla mostu próbie wjadą na środkowe, najdłuższe przęsło 22 wywrotki, każda wyładowana piachem o masie 26,6 tony, czyli łącznie na tym przęśle znajdzie się ciężar o wadze ponad 585 ton. Wówczas ugięcie tego
podpór stalową konstrukcję nośną zespala żelbetonowa płyta dolna, a na górze znajduje się podobna z jezdnią.</> Najlepiej wybrać się tam na wycieczkę i od spodu zobaczyć, jak wygląda nowy most. Jak dotąd wszystko przebiega sprawnie i dobrze, a konstrukcja zachowuje się rewelacyjnie, wykazując nawet nieco większą sztywność. Dr inż. Teresa Paczkowska z Politechniki Szczecińskiej, która wykonała projekt próbnego obciążenia nowego mostu, mówi o kolejnych szczegółach: <q>- W ekstremalnej dla mostu próbie wjadą na środkowe, najdłuższe przęsło 22 wywrotki, każda wyładowana piachem o masie 26,6 tony, czyli łącznie na tym przęśle znajdzie się ciężar o wadze ponad 585 ton. Wówczas ugięcie tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego