Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
Swoje produkty mogą sprzedawać tylko w szkole. Zaczynają przygodę z biznesem prawie bez żadnych kapitałów, a mimo to zarabiają po kilkaset złotych. - Oby wszystkie polskie firmy miały takie wyniki - mówi Jerzy Drygalski, przewodniczący Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. - Krok tancerza prezentuje nasz dyrektor marketingu - opowiada Paweł Sokołowski, dyrektor ds. produkcji firmy Passo. Nazwa mniej znanego hiszpańskiego tańca, w którym ruchy tancerzy naśladują walkę toreadora z bykiem, posłużyła za logo miniprzedsiębiorstwa założonego przez uczniów III LO z Opola. Firma sprzedała 60 płyt kompaktowych z multimedialnym kursem tańca. Na każdej z nich (cena 15 zł), opisano i sfilmowano kilka najbardziej znanych tańców klasycznych i
Swoje produkty mogą sprzedawać tylko w szkole. Zaczynają przygodę z biznesem prawie bez żadnych kapitałów, a mimo to zarabiają po kilkaset złotych. - Oby wszystkie polskie firmy miały takie wyniki - mówi Jerzy Drygalski, przewodniczący Rady Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. - Krok tancerza prezentuje nasz dyrektor marketingu - opowiada Paweł Sokołowski, dyrektor ds. produkcji firmy Passo. Nazwa mniej znanego hiszpańskiego tańca, w którym ruchy tancerzy naśladują walkę toreadora z bykiem, posłużyła za logo miniprzedsiębiorstwa założonego przez uczniów III LO z Opola. Firma sprzedała 60 płyt kompaktowych z multimedialnym kursem tańca. Na każdej z nich (cena 15 zł), opisano i sfilmowano kilka najbardziej znanych tańców klasycznych i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego