Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy AGD
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2003
Philips jest tworzenie i opracowywanie produktów, które sprostają potrzebom i wymaganiom współczesnych klientów. Rozległa działalność badawczo-rozwojowa oraz ponad stuletnie doświadczenie naszych inżynierów i konstruktorów pozwalają eliminować wszelkie "słabe punkty" i tworzyć produkty najwyższej jakości, które w pełni zaspokajają oczekiwania klientów.
Dzisiaj, wychodząc naprzeciw coraz to nowszym wyzwaniom, Dział AGD Philips Polska pragnie usprawnić obsługę gwarancyjną. Świadomi braku czasu, który wszystkich nas dotyka, chcemy ograniczyć do minimum problemy związane z ewentualną awarią sprzętu. Dl tego Państwa problem rozwiążemy natychmiast w miejscu zakupu bez tracenia czasu n poszukiwanie punktu serwisowego., bez oczekiwania na naprawę i sprowadzanie części zamiennych. Teraz, w przypadku uzasadnionej
Philips&lt;/&gt; jest tworzenie i opracowywanie produktów, które sprostają potrzebom i wymaganiom współczesnych klientów. Rozległa działalność badawczo-rozwojowa oraz ponad stuletnie doświadczenie naszych inżynierów i konstruktorów pozwalają eliminować wszelkie "słabe punkty" i tworzyć produkty najwyższej jakości, które w pełni zaspokajają oczekiwania klientów.<br>Dzisiaj, wychodząc naprzeciw coraz to nowszym wyzwaniom, Dział AGD &lt;name type="org"&gt;Philips&lt;/&gt; Polska pragnie usprawnić obsługę gwarancyjną. Świadomi braku czasu, który wszystkich nas dotyka, chcemy ograniczyć do minimum problemy związane z ewentualną awarią sprzętu. Dl tego Państwa problem rozwiążemy natychmiast w miejscu zakupu bez tracenia czasu n poszukiwanie punktu serwisowego., bez oczekiwania na naprawę i sprowadzanie części zamiennych. Teraz, w przypadku uzasadnionej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego