Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
uwarunkowania strukturalne w tej sferze.
Europejscy giganci dysponujący środkami masowego przekazu łączą swoje siły, by uzyskać coraz większe udziały w produkcji i dystrybucji programów. Oto przykłady takich europejskich aliansów strategicznych w dziedzinie środków masowego przekazu.
Połączenia firm dysponujących europejskimi środkami masowego przekazu mają także na celu rozwój nowych systemów komunikowania. Philips Media połączył się z United International Holdings z USA w celu stworzenia największej w Europie sieci kablowej. Także konkurenci Philipsa - francuski Canal+ i Bartelsmann - zainwestowały sumę 360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a
uwarunkowania strukturalne w tej sferze.<br>Europejscy giganci dysponujący środkami masowego przekazu łączą swoje siły, by uzyskać coraz większe udziały w produkcji i dystrybucji programów. Oto przykłady takich europejskich aliansów strategicznych w dziedzinie środków masowego przekazu.<br>Połączenia firm dysponujących europejskimi środkami masowego przekazu mają także na celu rozwój nowych systemów komunikowania. Philips Media połączył się z United International Holdings z USA w celu stworzenia największej w Europie sieci kablowej. Także konkurenci Philipsa - francuski Canal+ i Bartelsmann - zainwestowały sumę 360mln USD w celu stworzenia nowej sieci płatnych usług telewizyjnych za pośrednictwem satelity i systemów kablowych. Warto tu zwrócić uwagę na ciekawy fakt, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego