Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
Oboje powinni mieć to coś, co trudno jest nazwać... Nie wiemy dokładnie, jak mają wyglądać. Uroda jest pojęciem względnym. Najważniejsze jest coś nieokreślonego, nieuchwytnego, co przyciąga. W związku z tym muszą to być ludzie niezwykle utalentowani. Na castingach znajdą się także odtwórcy innych ról. Podobnie było w przypadku "Metra" czy "Piotrusia Pana".
Dlaczego nie inny tekst napisany współcześnie posłużył za temat, tylko Romeo i Julia?, skoro można napisać nowy dramat o tym pokoleniu?
To prawda, tylko mimo powodzenia tego gatunku wśród polskiej publiczności, należy zauważyć, że od czasu "Metra" nie powstało właściwie nic oryginalnego, po co warto byłoby sięgnąć. Dostaję mnóstwo propozycji
Oboje powinni mieć to coś, co trudno jest nazwać... Nie wiemy dokładnie, jak mają wyglądać. Uroda jest pojęciem względnym. Najważniejsze jest coś nieokreślonego, nieuchwytnego, co przyciąga. W związku z tym muszą to być ludzie niezwykle utalentowani. Na castingach znajdą się także odtwórcy innych ról. Podobnie było w przypadku "Metra" czy "Piotrusia Pana".<br>Dlaczego nie inny tekst napisany współcześnie posłużył za temat, tylko Romeo i Julia?, skoro można napisać nowy dramat o tym pokoleniu?<br>To prawda, tylko mimo powodzenia tego gatunku wśród polskiej publiczności, należy zauważyć, że od czasu "Metra" nie powstało właściwie nic oryginalnego, po co warto byłoby sięgnąć. Dostaję mnóstwo propozycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego